|
Hlavní stránka
Něco o mě
Vývoj automobilů Lada
Typová čísla vozů Lada 2101
Výpočet rychlosti
Nápady a vylepšení
Otázky a odpovědi
Jak zvýšit výkon
Jak jsem začínal Můj VAZ 2101
Galerie vašich žiguliků
SRAZY s autíčky
Motor 1600cm3 a 5ti kvalt z Fiatu 131
Rumunsko a Bulharsko žigulíkem 2009
Rumunsko a Bulharsko žigulíkem 2011
Servis a renovace klasických historických vozidel
s výkonnostní tabulkou
-Kontrola zap. světel
-El. ventilator chladiče
-Snížení vnitřího hluku
-Tlakoměr oleje
-Otáčkoměr
-Karburátor
-Podlaha bez sváření
-Tajný spínač
-Výfuk levně
-Ekonoměr
-Kryt stínítek
-Výstražné blinkry
-Stropní světlo
-Pomalé zhasínání
-Laděný výfuk
-Palivo pro vozy Lada
-Zpětné světlo
-Snížení spotřeby
-Karburátor ze škody100
-Mosazná turbínka
-Nové trysky a těsnění
-Pozor na nový zákon
-Symboly na pneu
-Huštění pteumatik
-Repase tlumičů
-Ceník ND
-Montáž pístních kroužků
-Jak seřídit dobíjení
-Schema elektriky
-Napnutí rozvodového řetězu
-Seřízení spojky
-Seřízení světlometů
-Seřízení vůle ventilů
-Repase předních brzd
-Repase zadního tlumiče
-Vzduchové filtry
-Chlazení směsi
-Náporové sání
-Zdvojení př. stabilizátoru
-Výfuk 112Db
-Snížená hlava
-Pneu
-Tuning díly
-Distanční podložky
-Super Trabant kabrio
-Foto
-Opravy
-Testy
-Palubka z 2106
-Motopodzim 02
-Lada versus Favo
-Zimní starty
-Nový přírustek - Oranžáda
-Ladátorův konec :-(
Tuning 2002
IV.Ladasraz Bechyně
I.Brněnský podzim
VI.Ladasraz Bechyně
Brněnský podzim 2005
I.Mezinárodní LadaSraz
Veterán sraz
I.Moravský Ladasraz
Brněnský srazík 2007
Trnava 2007
Jedovnice 2007
Brněnské schůze
Plzeňská schůze
XI.LADAsraz 2008
Jedovnice 2009
Jedovnice 2010
Memoriál Květoše Pecky 2011
Mezinárodní Ladasraz 2011
Jedovnice 2011
Mezinárodní Ladasraz 2012